Marketeer

Emil Schmidt

* Få tilsendt mit CV direkte i din inbox!

Hey,

Jeg hedder Emil Schmidt, og er dybt fascineret, nærmest besat, af alt, som har med salg & marketing at gøre. Hvordan man som virksomhed kan opnå størst mulig vækst igennem en omfattende forståelse for ens produkt, ICP (Ideal customer profile), og omverden...

"bla.. bla.. bla..., show me the money! Jeg har ikke brug for dit navn, filosofi eller motivation for at stå op om morgenen. Giv mig nogle hard cold numbers, og tidligere cases"

Selvom, at jeg selvfølgelig vil komme ind på dette senere, så er det ikke første gang, at du vil høre en succeshistorie, hvor en freelancer, bureau, eller konsulent, som jeg, har opskaleret en forretning, haft en fantastisk ROAS, og det "golden boy review".

Det handler nemlig ikke om at kunne fremskaffe enkelte succescasses, men at have en tilgang, fremgangsmåde og forretningsforståelse, der kontinuerligt resulterer i succes.

Så lad mig forklare, hvad der gør mig anderledes og, hvorfor jeg tror mine klienter (måske fremtidige dig), bliver hos mig, og lige præcis opnår gode tal, der ses direkte på deres bundlinje.

1.

datadrevent & Kreativ

Jeg tror ikke, som opposition til mange andre, at man kommer længst med at være 100% datadrevent. Det lyder ret sexet at sige "100%", at man er såkaldt "ALL IN", men verdenen er sjældent sort og hvid, når man har med mennesker at gøre. Derfor, når folk typisk siger "ELLER", siger jeg i stedet "OG".

Min tilgangsvinkel er kreativ og datadrevent.


På nutidens konkurrenceprægede markeder er du nød til at skille dig ud fra mængden.Udover at have product-market-fit, er du nød til at kommunikere indhold, der resonerer og skaber tillid hos din målgruppe. Her kræver det, at man er kreativ, og slipper fantasien løs en gang imellem.

Uden kreativitet vil du ikke få gode KPI'er (nøgletal)...
... Men uden data er du blind.

2.

Personlig, pålidelig og ærlig

Der er en grund til, at jeg forholder et lille klientel. Pointe nr. 1 er ikke let - og i den grad tidskrævende. Det er nemt at tjekke, hvad dine konkurrenter gør og kopiere dem, men så skiller du dig ikke ud. Det er ikke for at underspille, hvor vigtigt et redskab analyse af dine konkurrenter er, men blot for at sige, at det ikke bør være det eneste redskab.

Ligesom mennesker, er hver forretnings identitet unik. Målgruppe, tone of voice, kunderejse, positionering, USP'er, osv. er nød til at blive taget med i ligningen, når ens salgstrakt bliver udarbejdet.

Derfor er det et must, at jeg bliver personlig integreret i din virksomhed trods agerene som ekstern konsulent.
Jeg er nød til at leve og ånde dit brand.

Yderligere ville du heller ikke blive stillet tilfreds med en samarbejdspartner, der ikke holder sin løfter. Jeg tror vi alle har prøvet det. Been there, done that. Ikke igen. Jeg holder altid mine løfter - og i de få tilfælde, hvor jeg laver en fejl, så er jeg ærlig og ikke bleg for at indrømme det - og derefter fikse det.

En person som dobbelttjekker sit arbejde, er en person som jeg gerne vil arbejde med.
Derfor dobbelttjekker jeg altid mit eget arbejde.

My Latest Works

Coffee drink take out

Brand Identity / Web Design

Juice bottle packaging

Brand Identity / Print

Hire me for your next creative project